środa, 20 czerwca 2012

Wielka noga w czosnku i ketchupie! pysznie:)

Kupiłam wielką nogę z indyka wraz z podudziem. W sumie, żadnego pomysłu na nią nie miałam, skusiła mnie cena:) Posypałam solą i pieprzem, wbiłam masło czosnkowe i polałam ketchupem. I tak leżała biduczka w lodówce przez półtora dnia- bo zupełnie o niej zapominałam! przynajmniej dobrze się zamarynowała.  W środku super-soczysta, skórka- idealnie chrupiąca.  Dobry kawał mięska:) Polecam



Blog został przeniesiony na nową stronę, po przepis zapraszam tutaj:

8 komentarzy:

  1. Fajny pomysł, tak przygotowana może poleżeć w lodówce kilka dobrych dni i świetnie zastąpić np wędlinę do kanapek :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. często robię takie nogi:D dobrze zamarynowane świetnie smakują, a marynata z dodatkiem keczupu zawsze się sprawdza:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna noga :)Dla takich mięsożerców jak ja - strzał w dziesiątkę!

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm, pyszna marynata - udo indycze jest bardzo dobre, a w takiej marynacie jeszcze lepsze niż dobre. choć przyznam że marynaty z keczupem jeszcze nie robiłam, z musztardą owszem.
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda pysznie i taka skórka przypieczona, tak jak lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubie takie mięsiwo:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja wlasnie dzisiaj sprobuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:)